ЩУРАЦИ!

четвъртък, 30 октомври 2008 г.

Фактура

Като член на БВС, днес се опитах да разбера дали мога да получа фактура за платените от мен встъпителна вноска и членски внос за един месец. Въпреки, че така и не получих удостоверение за членство. Говорих по телефона с Мариана Тодорова, главен счетоводител на БВС. Тя ми обясни как нямам нужда от фактура. Аз настоях, че дали имам или нямам нужда от фактура си е мой проблем. Съсловната организация на стоматолозите издава фактури за платен членски внос. Всяка една организация, която работи с пари и има данъчна регистрация, води счетоводство и има главен счетоводител, би трябвало да издава фактури. Така си мисля. Може и да греша.

След това звъннах на някой си Георги Янчев, финансов консултант на БВС. Не на МВФ, а на БВС! Както и да е, няма да се заяждам за какво й е на една такава организация гл. счетоводител и финансов консултант. Та въпросният достолепен господин също ме навика. Обясни ми, че БВС не е производствено предприятие и не пише фактури. Пак ми обясни как на мене не ми трябват фактури и ми затвори телефона.

Това не е края. След 10 минути ми звънна лидерът на местната БВС-организация. Той ме навика от самото начало. Вкара в цялата история семейството си, реномето си и др. подобни. Каза ми, че не иска повече да се занимава с глупости и лично ще ми върне парите, които съм платил. Аз също повиших тон, за което ме е яд, но иначе нямах никакъв шанс да му кажа, че нямам никакви претенции към него.

Доста странна реакция. Аз ли съм виновен? Вярно, че съм доста крив, ама защо предизвиках такава свръхмерна реакция у тези мили хора?! Не знам. Някой да ми обясни...

1 коментар:

fat_doc каза...

Ако я няма БВС, тези мили хора ще си работят нещо си там, а сега ги издаржат при това доброволно...
Tova si e absolutna piramida, pladne6ki obir, fantom etc..


Dr. Evgeni Ganchev
Член