ЩУРАЦИ!

вторник, 23 декември 2008 г.

Публичен регистър на членовете

Най-после се появи на сайта на БВС! Браво!

Мен ме няма в списъка. Това е нормално - платил съм встъпителната вноска и членски внос за 1 месец. Не съм плащал след това. Мотивите ми какви са - това е друг въпрос. Но пък по закон членството ми се прекратява, ако не си платя три месеца. Значи поне четири месеца съм бил член на БВС. Това е хубаво! Но дали е отразено в регистъра на областната колегия? Кой да ти каже!? Пак да повторя, нямам дори счетоводен документ за това, че съм внесъл тези пари в касата на БВС. Къде са тези пари и как са изхарчени - това също е друг въпрос. Но тези факти трябва да са отразени някъде! Поне според закона е така:

(2) За прекратяване на членството в БВС председателят на областния съвет уведомява националния съвет за отразяване в националния регистър, както и директора на съответната регионална ветеринарномедицинска служба.

Хайде, за вписването ми в регистъра няма да връзвам кусур! Ама за отписването ми... То се получи един параграф 22! Как да бъда отписан от регистъра като никога не съм бил вписан?!

Все пак ще се опитам да разнищя фактите. Чакам отговор от председателя на искането ми за достъп до обществена информация. Тогава ще решавам какво ще предприема.

1 коментар:

Анонимен каза...

Oh Naidenov , kolko pati da ti objasnjavam , 4e tova ne e nikakav publi4en registar !? Njama danni ot vsi4ki oblastni kolegii . Registara za Sofija - grad e prosto spisak ot RVMS-Sofija na vsi4ki registrirani v RVMS kolegi ... Ta iskam da ti kaza , 4e ima hora s neplaten 4lenski vnos v t.nar. ,, registar ,, - za6to sa vpisani tam togava kato ,, 4lenove ,, ?
Tova e porednata BVS-glupost i laza ! Men sa me pisali , 4e rabotja v selo German ( prepisali mi adresa po mestoziveene glupacite ) ... Ama pa kakvo da kaze edna kolezka ot Sofija - grad , kojato sa ja pisali , 4e raboti vav Varna ???
Abeeeee ................ Maloumnici , lazci ........... Njama dumi s koito da izrazja vazmu6tenieto si ve4e !
P.S // Da ne propusna - Bondokova sam .